Helgen

I fredags var jag hundvakt först, sen åkte jag till tokarp och träffade emelie och ebba. sen kom frida och vi
åkte till mariebo tror jag det var. typ när vi kom dit så åkte jag och frida hem, somnade nästan direkt.
i lördags hade vi konsert i kyrkan, så vi övade från 16.30-19.00 sen åt vi mat och vid 20.00-21.30 hade vi
konsert, var även med på lokaltv som sändes igår vid typ 8 ;) och efter konserten åkte jag hem till pappa.
och i söndags gjorde vi inte mycket, jag övningkörde till nässjö fram och tillbaka ca 4 mil för att hämta farmor
på stationen, så hängde jag med farfar i nässjö centrum i typ en timme, elller vi satte oss på ett fik och snackade
precis som jag brukar göra med mina vänner.. hahaha. Och sen gjorde jag inte mycket mer, lekte med barbie med min syster, spelade in en film och klädde ut oss ;) och i måndags övningskörde jag till bodafors och nässjö och sen tog jag tåget hem från nässjö till frida och hade tjejkväll där med fina tjejor, sen sov jag där tills idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0