Mina julkappar

  • 1100 kr.
  • 4 marabou, nomonom!
  • dörr pro black 1 stativ.
  • Pyamas, glömde bilden -.-
  • Silver ring.
  • svart lakan (bakgrund till foton)
  • varmt,stort tjockt täcke ♥
  • 14 st tuggummipaket, årsförbrukning :)
Hade en bra julafton med mamma och mormor, det var mysigt. Fick så mycket kuligt. Hahahhah det var lite roligt
när mamma berättade när hon skulle lägga på alla tuggummipaketen på rullbanden och han i kassan blippade
och skrattade ;)
Nu längtar jag tills imon då det blir en till julafton med pappa och släkten där. MER JULKLAPPAR!
Men ah, jag är nöjd än så länge och ska nog köpa lite saker på rean :) 
Jag älskar min mamma mest av allt i hela världen. Hajdooo ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0