SANNING & KONSEKVENS, TV3!

Nu ska jag kolla på sanning och konsekvens, och idag handlar det om jehovas vittnen..
tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg om min dag, började 8 och slutade 11 idag, sen efter skolan pluggade jag lite, och sen åkte jag till stan med rebecka. hittade en gosig halsduk på gina och en cardigan på gina som var på rea. Sen åkte vi och fikade lite och sen åkte jag hem och städade, så nu kommer jag fram i mitt rum igen, wohoo! och sen gick jag ut och gick med emelie. Imon börjar jag 8 och slutar 13, har halv studiedag ;) nu ska jag ut med shira och sen kolla på tv, ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Sara ~ Candis

SV. Tack så hemskt jättemycket :D glad jag blir hihi.

2011-10-12 @ 23:00:37
URL: http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0